پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

صابر، "نگین انگشتری " لیگ برتر والیبال 

  • کد خبر: ۶۱۸۱۹
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
صابر،
تیم والیبال فولاد سیرجان با درخشش بازیکنی همچون صابر کاظمی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در لیگ برتر والیبال، بی هیچ تردیدی صابر کاظمی، نگین انگشتری آن و بهترین بازیکن جام سی و چهارم با فاصله با دیگران بود و میثم صالحی نیز نفر دوم این جدول. خصوصا اینکه صابر فینال را هم برد و از هر نظر شایسته دریافت عنوان MVP مسابقات که در لیگ پر ادعای ما! به رغم همه کیفیت خوب فنی اش، چنین عناوین و القابی هنوز مثل لیگ‌های معتبر دنیا، خیلی باب و رایج نیست!
بچه روستای " قان قرمه " همه خصوصیات خوب یک پشت خط زن قهار از جمله قدرت حمله بالا در دو سوی آنتن و پشت خط، سرویس‌های مرگبار و دفاع خوب، به اضافه امتیاز بزرگ " چپ دست " بودن، را همگی یکجا با خود دارد.
با درخشش او و امین اسماعیل نژاد دیگر بازیکن جوان و با اخلاق تبریزی سایپا در این پست، تا حدودی نگرانی دوستداران والیبال در آستانه لیگ ملت‌ها و المپیک کاملا مرتفع و خیال آقای آلکنو هم آسوده شده است.
جوان خوب آق قلایی والیبال، اگر قدر خود را بداند و همانند سایر بازیکنان این پست درگیر مصدومیت پیاپی نشود، سال‌ها می‌تواند مرد شماره یک پیراهن تیم ملی باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->